utorak, 3. siječnja 2012.

Advent u Zagrebu

Onaj osjećaj kada stojite ispred jambo plakata i ništa vam nije jasno.

Slika preuzeta sa http://www.alfa-portala.com/
Prolazio sam zadarskim ulicama jedne listopadne večeri i ugledao jambo plakat sa simpatično postavljenim zagrebačkim sibolima unutar snježne kugle. Iznad nje je stajao natpis "Darujte si Advent u Zagrebu". Ništa mi nije bilo jasno. Kakav advent u Zagrebu? Što bi to moglo biti? Nastavio sam dalje neopterećujući se previše tim pitanjima.

No,  7. prosinca sam se šetao zagrebačkim ulicama. Kada sam stigao na trg bana Jelačića ugledao sam na binu iznad koje je stajala velika slika snježne kugle. Na bini su se izmjenjivali glazbenici različitih repertoara, godišta i žanrova.Pokraj bine podignut je veliki šator u kojem su se mogla degustirati razna vina, probati šarolike mesne menije i slušati muziku koju je puštao DJ sa božićnom kapicom. "A to je Advent u Zagrebu!" shvatio sam. Ubrzo sam na internetu pronašao program događanja.

Izvanredo osmišljen program uključio je razne lokacije održavanja Adventa: već spomenut trg bana Josipa Jelačića, trg Brtanc, Zrinjevac, Kvatrić, trg dr. Franje Tuđmana, Tkalčićevu ulicu, Mimaru i  Grič. Zagreb se također može pohvaliti živim božićnim jaslicama, veselim božićnim tramvajem,  i adventskim svijećama oko fontane na trgu J. Jelačića. Advent je otvoren 2.prosincan 3D mapingom na Zrinjevcu a završio je novogodišnjim koncertom TBF-a na Britancu.

Sve u svemu jedan ogroman projekt Turističke zajednice grada Zagreba koji služi za brendiranjea grada Zagreba kao jednu od europskih metropola. Idejno i grafičko riješenje osmislila je agencija za integrirane tržišne komunikacije Unex Grupa. Kampanja je osim hrvatskih, pozvala i stanovnike Austrije, Mađarske, Italije, Slovenije, BiH, Srbije.Ukupno troškovi projekta prelaze preko dva miliona kuna.

2 komentara:

  1. super ti je blog ali ovaj post je totalni fejl

    kakav advent u zagrebu?? bandićeva preskupa kićasta pizdarija i ništa više.

    samo bor na trgu je košto 40 000 kuna! wtf

    OdgovoriIzbriši