ponedjeljak, 9. siječnja 2012.

Cirkus zvan Hladno pivo

Uvijek su me oduševljavali koncertnom kvalitetom zvuka koja nije ni ovog puta zaostala.


Nakon neplaniranog dolaska na koncert Hladnog piva, koji se održao 7. sječnja u zadarskom Arsenalu, odlučio sam im ponovno dati priliku da me impresioniraju. Osim izvanredne kvalitete zvuka i starih hitova koje sam slušao, na žalost nisu mi ponudili ništa što bi me natjeralo na preslušavanje novog repertoara. U prvim redovima gužvala se najmlađa publika koja teško da dovoljno prepoznaje kronologiju njihovog rada i polaganu ali sigurnu komercijaliizaciju nekadašnjeg punk benda. Zanimljivo koliko se pritom suptilno rugaju svima, a čini mi se i sami sebi, pjevajući stih "Ništa nije sveto, sve je bruto i neto, sve je zabava..."

Ipak vrlo zanimljiv bio je videozid na kojemu su se u pozadini pjesama vrtili različiti video-clipovi, tako je uz pjesmu "Debeli" publika mogla vidjeti slike političara Čobankovića, Šeksa i Đapića, mješane s raznim jelima od janjetine do hamburgera. Mile je spomenuo i referendum za ulazak u Europsku uniju, a u svom stilu rekao je publici kako mu i euroskeptici i eurofili idu na onu stvar. Odsvirali su set s tridesetak pjesama, od legendarnih starijih -  "Trening za umiranje",  "Für Immer Punk","Nije sve tako sivo", "Ne volim te", preko nešto novijih "Carstvo Passea", "Biološki sat", "Superman", pa do novih "Pravo ja", "Svijet glamura", "Ezoterija" i "Fotoaparat", "Može", ali i mnoge druge.
Na kraju, nesumljivo jedan od najpopularnijih bendova u Hrvatskoj zna natjerati publiku da se dobro pogura i razbaca. Atmosfera je bila energična i mogle su se osjetit dobre vibracije kako prožimaju prepuni Arsenal. Stoga, skidam kapu ovom putujućem cirkusu, posjetit ću vas i drugom prilikom. Možda čak i namjerno.

Nema komentara:

Objavi komentar